Webinar
Opnå bedre resultater i projekter og drift gennem effektiv organisering og kommunikation.
03.09.2025
10:00 - 10:45
1 time
Deltag online via din computer eller via din tablet/smartphone.
Du modtager linket til webinaret i din bekræftelsesmail.


Opdag potentialet og forbedr organisering og kommunikation på din arbejdsplads
Få indsigt i, hvordan du kan optimere organisering og kommunikation i din virksomhed. Webinaret dækker emner som organisatoriske grundelementer, organisationsstruktur, individ og grupper samt kommunikation.
Dét får du ud af webinaret
- Teoretisk og praktisk viden
Du får en grundlæggende forståelse for metoder inden for organisering og kommunikation. Du lærer om teorier og praktiske metoder, der kan anvendes til at organisere drift og projekter. - Personlig udvikling
Du lærer at anvende metoder til personlig udvikling og forbedring af samarbejde i grupper. Du får indsigt i, hvordan du kan reflektere over din egen kommunikation og udvikle din praksis. - Virksomhedsoptimering
Du lærer at analysere en virksomheds styrker og svagheder og opstille forslag til centrale handlinger. Du får redskaber til at håndtere og organisere afgrænsede enheder samt vurdere kommunikationsopgaver.
Sådan hjælper webinaret dig
Webinaret giver dig værktøjer til at forbedre dine kommunikationsfærdigheder og organisatoriske evner. Du vil blive bedre rustet til at håndtere komplekse opgaver og samarbejde effektivt med andre.
Sådan hjælper webinaret din arbejdsplads
Ved at deltage i webinaret kan din virksomhed drage fordel af forbedrede kommunikations- og organiseringsmetoder. Dette kan føre til øget effektivitet, bedre samarbejde og en mere struktureret tilgang til projekter og drift.
Tilmeld dig webinaret
Du har nu mulighed for at få viden om hvordan du kan forbedre organisering og kommunikation på din arbejdsplads. Tilmeld dig vores webinar og bliv inspireret til at udvikle både dig selv og din virksomhed.
Relaterede fag inden for Industriel aftermarket serviceuddannelsen
- Servitization som strategisk forretningsudvikling:
Vækst, innovation og forretningsmuligheder i praksis (5 ECTS). - Implementering, håndtering og drift af serviceaftaler:
Service management og kommunikation (5 ECTS). - Salg af serviceaftaler:
Salg- og salgspsykologi (10 ECTS).
Din vært på webinaret er:
Kim Riis er xxxxx
Praktisk information
Få svar på dine spørgsmål om vores webinarer
Vil du ha´mere viden?