Webinar
God kundeservice skaber mersalg
Der er på nuværende tidspunkt ikke datoer på det næste webinar, men vi arbejder på sagen.

Analyser slår gang på gang fast, at en af de allervigtigste årsager til, at virksomheder mister kunder, er dårlige kundeoplevelser. Omvendt bliver god kundeservice en stadig vigtigere faktor, når man vil differentiere sig fra sine konkurrenter. Og skabe bedre grundlag for mersalg. I en verden hvor produktloyaliteten generelt er faldende bliver kundeservice derfor stadig vigtigere i bestræbelserne på ikke bare at fastholde sine kunder – men udnytte deres potentiale bedre. Og det kræver kundeorientering i hele virksomheden – også fra servicemedarbejderne, som mange ofte glemmer at tænke ind i ligningen, når man ønsker at sælge mere til sine kunder. Nøglen til salgssucces anno 2024 er nemlig ikke gode produkter men evnen til at skabe gode kundeoplevelser.
På dette webinar ser vi på hvorfor kundeservice bliver vigtigere og vigtigere at arbejde med for virksomheder, og ikke mindst: hvad man kan gøre for at skabe bedre kundeservice. Hvis du deltager, får du bl.a.:
- En bedre forståelse for vigtigheden af god kundeservice.
- Tips til hvad god kundeservice handler om.
- Konkrete værktøjer du kan bruge i arbejdet med at skabe bedre kundeservice.
Relateret fag
Din vært på webinaret er
Jens Lassen som er lektor hos IBA Erhvervsakademi Kolding og hovedunderviser på salgsfagene på både akademi- og diplomniveau. Han har mere end 35 års praktisk erfaring med salg og salgsledelse, er aktivt bestyrelsesmedlem ved siden af undervisergerningen, og har skrevet flere bøger om salg.
Praktisk information
Få svar på dine spørgsmål om vores webinarer
Vil du ha´mere viden?