Webinar
Skab afgørende konkurrencefordele gennem kundeindsigt
Der er på nuværende tidspunkt ikke datoer på det næste webinar, men vi arbejder på sagen.


Grundlæggeren af Amazon.com, Jeff Bezos, har en gang sagt, at det ikke er så vigtigt for ham at vide noget om konkurrenterne – det er vigtigere at vide noget om kunderne, og det han reelt frygter mest ved konkurrenterne er, hvis de ved noget om kunderne, han ikke selv ved. Og det har han en pointe i.
Kundeindsigt bliver en stadig vigtigere konkurrencefordel i en verden, som forandres mere og hurtigere, end nogensinde før, hvor kundeloyaliteten generelt er faldende, og hvor antallet af såkaldte ”touch points” mellem en virksomhed og dens kunder er steget markant i den digitale tidsalder. Derfor har det aldrig være vigtigere at udnytte potentialet ved sine kunder fuldt ud, bl.a. gennem dyb kundeindsigt og stærke kommunikationsevner.
Deltag på webinaret og få en indføring i dette hastigt voksende fokusområde inden for moderne salg. Hvis du deltager, får du selv indsigt i
- Hvad er kundeindsigt, og hvorfor er det så vigtigt?
- Hvilke områder er det særlig vigtigt at have kundeindsigt indenfor, når man arbejder med salg?
- Hvordan kan man helt konkret bruge kundeindsigt til at sælge mere?
- Hvordan skabes en bedre kundeindsigt med afsæt i kunderejsen, og hvordan kan den indsamlede viden omsættes til øget kundeværdi?
Relaterede fag
Din vært på webinaret er
Jens Lassen som er lektor hos IBA Erhvervsakademi Kolding og hovedunderviser på salgsfagene på både akademi- og diplomniveau. Han har mere end 35 års praktisk erfaring med salg og salgsledelse, er aktivt bestyrelsesmedlem ved siden af undervisergerningen, og har skrevet flere bøger om salg.
Praktisk information
Få svar på dine spørgsmål om vores webinarer
Vil du ha´mere viden?